1.1 Termenul maxim in care pot fi returnate produsele este de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform OUG34/2014. Coletele cu produsele returnate in cea de-a 15-a zi dupa primire vor fi refuzate!
Produsele din categoria Hidrofoare vor fi acceptate la retur doar daca se face dovada montajului de catre o firma autorizata.
Pentru ca un produs sa poata fi returnat, trebuie respectati urmatorii pasi:
2.1 COMPLETATI FORMULARUL DE RETUR AFISAT PE SITE
2.2 Contactati orice firma de curierat din Romania si trimiteti produsul/produsele la adresa Strada Barbu Stirbei nr 176, Loc. Iancu Jianu, Jud Olt in maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului.
2.3 Taxa de retur va fi suportata de catre client.
2.4 Produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi stare cum au fost trimise;
2.5 Produsele nu trebuie sa prezinte urme de folosinta
2.6 Fiecare produs returnat trebuie sa contina etichetele, documentele impreuna cu care a fost trimis precum si sigiliul intact;
2.7 Produsele returnate prin curier trebuie sa aibă activ serviciul deschidere colet, pentru a ne asigura ca produsele nu au fost deteriorate la transport. Coletele care vor fi trimise fără acest serviciu activ vor fi refuzate. Taxa pentru serviciul de deschidere colet va fi achitata de catre societatea noastra.
2.8 Produsele care nu intrunesc conditiile mentionate nu vor fi acceptate;
2.9 Nu se accepta coletele cu ramburs;
2.10 Nu se accepta colete returnate prin Posta Romana;
2.11 Contravaloarea produselor va fi returnata in contul bancar specificat in maximum 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului la sediul social al companiei noastre.
3 Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate. Nu se accepta la returnare produsele care modificari fizice ale acestora, loviri, zgarieturi, ciobiri, socuri mecanice, urme de folosire excesiva.
3.1 Dacă ati cumpărat mai multe produse de același fel și doriti să le returnati pe toate, asigurati-va că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
3.2 Pentru produsele cu ambalaj vizibil deteriorat, va recomandam sa refuzati receptia lor sau sa intocmiti un proces verbal de constatare a daunelor impreuna cu agentul de curierat, in care sa se mentioneze starea coletului in momentul livrarii.
3.3 In lipsa procesului verbal de constatare nu ne vom asuma nici o raspundere si nici o reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
4. Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul cu privire la acceptarea sau nu a returului produselor.
5. Produsele din categoria Hidrofoare care prezinta urme de montaj se pot returna cu conditia de a ne pune la dispozitie un document oficial din care sa reiasa ca produsul fost montat de catre un instalator autorizat, in caz contrar ne rezervam dreptul de a refuza returul.
Politica de retur valabila din data de 01.08.2024